Nu var det inte det jag skulle avhandla i detta lilla inlägg utan jag vill bara gratulera vårt älskade lilla yrväder som kom till världen för ganska precis 4 år sedan! Charlie är den bäste och meste kille man kan ha, inga chanser att soffa till sig med honom! Vi har självklart gratulerat Charlie storstilat idag och jag tror han var väldigt nöjd när han precis somnade. Det var sång och paketöppning på säng men en massa fina presenter, sedan blev det följa snöre.... till ett jättestort paket på nedervåningen... innehållandes det han önskade sig mest tror jag; en bilbana! :)
Till frukost blev det oboy, lussekatt och pepparkakort till SVT:s luciatåg. Mysigt! Sedan bar det av till dagis och det var inga sura miner idag inte! vid 15.00 begav jag mig till dagis igen för att se luciatåget där. Helt fantastiskt übersött! Och Charlie var så stolt stjärngosse! Han sjöng högt och tydligt och rakryggat med i alla sånger, vilken stor kille han har blivit!
På kvällen begav vi oss till San Marco där vi åt födelsedagsmiddag. Inez var trött och ville inte sova så det blev en ganska stressande tillställning men Charlie höll hov för servitriserna och hängde mest i baren och konverserade dem. Han såg att en av tjejerna hade ett lypsyl och påpekade att hon nog skulle bli finare om hon använde läppstift. :-) Det är vår Charlie det!
Grattis stora killen!!
Inez tyckte nog hela grejen var konstig, väckas tidigt för att sjunga för Charlie...
Charlie fick så många fina paket och jag tror han var nöjd med varenda ett av dem! Tigernallen spanar in paketöppningen!
Gofis! Nästa gång vi sjunger Ja må hon leva så är det för dig!
Följa snöret var kul!
Stort paket!!
Precis vad jag önskade mig!
Lussefrulle!
Syskonbus innan dagis.
I väntan på luciatåget.
Hur söta är de inte?? Syns C?
Charlie tog i för kung och fosterland när han sjöng!
:)
Gratulationer från Elsa.
Mums! Bra avslut på en bra dag! :)
Nu ska jag snart krypa i säng, ute vräker regnet ner och det blåser storm låter det som. En perfekt kväll att hålla sig inne i stugvärmen.
Gonatt folks! :)